fredag den 22. juli 2011

Wow eller hva fanden

Så nærmer tiden sig til afrejse- 4 hele og meget travle dage tilbage i Danmark og så farvel. Det er både skønt og underligt - nogle tidspunkter er tanken " Wow det bliver fedt" og andre gange "Hva fan... har du gang i?" Uanset hvad fan... jeg har gang i, så skal I have chancen for at følge med, så derfor har jeg nu  skabt denne blog - og mit aller første blogindlæg nogensinde :)

Den sidste uge har for alvor båret præg af, at det snart er onsdag morgen, hvor flyveren gerne skulle lette med mig kl. 6.20. Nedpakningen af lejligheden begyndte så småt i onsdags med mors hjælp og den store kuffert er blevet købt. Selvom den er stor, har jeg nu stadig svært ved at forestille mig, hvordan jeg nogensinde skulle kunne pakke til et halvt år i den. Derfor vælger jeg også at gemme pakningen af kufferten til på tirsdag, så kan jeg lige gå i tænkeboks så længe :)

Idag har været sidste arbejdsdag på Regionen (heldigivs kun i denne omgang), hvilket har været endnu en indikator på, at det nu snart er afrejse. Imorgen er der afskedsmiddag/fest med 7 skønne piver, søndag med mormor og mandag til tirsdag med Vibevej og søsser. Men hey egentlig er det jo slet ikke afsked - men bare et på gensyn....

Så jeg vælger at sige Wow og dropper hva fanden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar